Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:544
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50479Nedodané zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2021, před 3 lety

Eva Charvátová

Znění stížnosti

Dobrý den, 3.2. 2021 jsem u společnosti iCell objednala pouzdro na telefon, objednávku jsem platila z účtu dne 10. 2. Od konce března se snažím společnost kontaktovat s dotazem na objednávku emailem 29.3., 10.4., 15.4., 19.4.), protože telefonní číslo neexistuje. Dosud bez reakce.
Nejde ani tak o tu částku, není velká, jako o možnost se s někým domluvit a ideálně dostat zboží.
Charvátová


Produkt

Flipové peněženkové pouzdro peněženka pro Samsung Galaxy A20e - Flower icon


Požadované řešení

Primárně bych ráda dostala zboží, pokud to nejde, tak aspoň zaplacenou částku zpět.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému