Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50578Neoprávněně stržení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2021, před rokem

Jaroslava Mačakova

Znění stížnosti

Dobrý den nevím zjakeho důvodu mi bylo 5 x strženo 99kc, bez mého svolení. Žádnou smlouvu jsem s vámi neuzavrela a nic neodsouhlasila. Zadám vracení peněz 5x99.,Kč, 9.4,16.4,23.4,30.4,7.5 Žádám o zablokováni jakýchkoliv reklam. Dekuji Mačàkova


Požadované řešení

Vracení penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2021 11:33, před rokem

Kontakt na zákaznickou službu je: mobile4fun.cz@silverlines.info

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 12:13, před 12 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2021 13:49, před 11 měsíci

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.