Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:40
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50646Ukončení zasílání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2021, před 3 měsíci

Alexandra Opluštilová

Znění stížnosti

13.5.2021 On -line zákaznický servis www.mylano.ch

Vážení,ač jsem na těchto stránkách 10.4.2021 (v termínu do kterého bylo možno dle faktury příští objednávku zrušit)žádala o ukončení zasílání zboží, opět jsem zásilku dnes obdržela ...A to se na faktuře píše,že snadno a rychle vyřídíte požadavky týkající se předplatného...Zboží již v rodině nikdo neupotřebí !!!!
Zboží již prosím neposílejte !!
HESLO pro zákaznický servis pro Internet :HM918095
Zboží:Goodshave Men (Reg)
Číslo faktury 19098193
Číslo předplatného:783424
Datum,do kdy je možno nejpozději zrušit další zásilku:26.7.2021

Alexandra Opluštilová

Za vyřízení žádosti a ukončení zasílání děkuji.

S pozdravem MUDr.Alexandra Opluštilová


Produkt

Goodshave Men (Reg) - žiletky na holení


Požadované řešení

Ukončení zasílání zboží (zasíláno á 3 měsíce...)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2021 09:14, před 3 měsíci

Portál VašeStížnosti.cz slouží primárně pro řešení spotřebitelských sporů, resp. ke zprostředkování kontaktu mezi podnikatelem a spotřebitelem za účelem dosažení smírného řešení jejich sporu. Kontaktovat společnost tímto způsobem za účelem zrušení smluvního závazku není příliš vhodné, neboť účast na naší platformě je pouze dobrovolná. Jinými slovy, společnost se vůbec nemusí do fungování naší služby zapojit a žádost spotřebitele zaregistrovat. Proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje.

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět. Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na výše uvedené adrese a smlouvu vypovědět.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 15:15, před měsícem

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 15:38, včera

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.