| Počet nahlášených stížností: | 556 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 2 |
0%
100%
Dobrý den Penny Stráž pod Ralskem katastrofa ....shnilé ovoce a zelenina ...nedoplněné zboží...a paní vedoucí má na háku a radši stojí mezi regály a vykecává místo toho aby se starala o provoz marketu ! Věčně nic není a když už je tak to buď smrdí a nebo je plesnivé !
Výměna vedoucí ! Je to stále a stále dokola !
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě podezření na nízkou kvalitu potravin doporučujeme spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.