Společnost


TONER 1 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#50687Nedodané zboži

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2021, před 3 lety

Andrea Plošková

Znění stížnosti

Před 3 týdny jsem objednala a zaplatila u této firmy zboží za cca 1300 Kč. Zboží bylo skladem mělo být dodáno do 2 dnů. Po týdnu od objednání jsem se začala zajímat o to, kde je má objednávka. nejprve ji museli naskladnit, pak jsem jim vypadla ze systému, pak už mi údajně zboží odeslali. Infolinka, ktera má fungovat 7 dní v týdnu nefunguje ani jiné tel. Nefungují. Komunikuje jen paní na chatu, která ale údajně nic neví.


Produkt

Tonery do tiskarny


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému