Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#50697Navracení kreditu s podmínkou postupného čerpání místo navracení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2021, před 5 měsíci

Veronika Lupačová

Znění stížnosti

Před pandemii jsem si zakoupila poukaz na masaz, bohužel předtim, než jsem ji mohla využít, došlo k veškerým restrikcim. Když jsem se spojila se salonem, zda by mi mohli voucher prodloužit, uvedli, ze s tím nemají problém, ale ze by od slevomatu potřebovali vygenerovat nový kód. Když jsem s touto prosbou oslovila slevomat, mou zadost zamítli. Požadovala jsem tedy navracení obnovu na účet, zamítli i toto s tím, ze mi částku vrati v kreditních s tím, ze je smím utrácet částečně na dalších akcích a to max 20% (v mem případě by to tedy bylo 1000CZK a musel bych využít pro min 5 novych nákupů 200,- max). Proto by mě zajímalo, zda má slevomat opavneni na takový postup. Rada bych vratila částku na účet, max v kreditech, abych si mohla masaz zakoupit znovu (což jsem navrhovala). Děkuji za radu


Produkt

Thajska masaz Pardubice


Požadované řešení

Vracení obnovu na účet, popr když kredity, tak bez podmínek částečného čerpání, abych si tuto masaz popr mohla znovu zakoupit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2021 13:32, před 5 měsíci

Bylo-li původní plnění spotřebitele poskytnuto v peněžních prostředcích, a následně vznikl nárok na vrácení tohoto plnění, kterému bylo vyhověno, má spotřebitel nárok na vydání tohoto plnění zpět ve stejné formě, v jaké ho poskytl. Jinými slovy, poskytnutí voucheru nebo kreditu je možné jen tehdy, bylo-li v této formě poskytnuto původní plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2021 10:48, před 5 měsíci

Hezký den, paní Lupačová,

děkujeme za Vaši zprávu. Bohužel jste neuvedla kód voucheru, kterého se to týká, nemohu se tedy na celou situaci podívat a pokusit se s Vámi vše dořešit k Vaší spokojenosti. Z tohoto důvodu bych Vás ráda požádala o zaslání e-mailu na e-mailovou adresu podpora@slevomat.cz, kde prosím uveďte kód voucheru, kterého se Vaše stížnost týká. Napište prosím také do předmětu "Pro Elišku." Kolegové mi na základě takové zprávy e-mail předají a můžeme se společně na vše podívat.

Mějte se moc hezky a budu se těšit na Vaši zprávu.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz


Veronika Lupačová

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.6.2021 14:47, před 5 měsíci

Dobrý den, s paní Kronďákovou jsme celou věc vyřešily, nabídla mi vrácení v podobě kreditů pro zakoupení jakéhokoliv voucheru a to bezpodmínečě a bez nutnosti postupného čerpání, současně mě upozornila na to, že mají v nabídce totožný voucher s tím předchozím, čehož jsem využila a mám tedy už i kód. Tímto děkuji dTestu i paní Kronďákové za vstřícný přístup.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2021 14:45, před 5 měsíci

Hezký den, paní Lupačová,

velice Vám děkuji za zprávu. Jsem moc ráda, že jsme se společně spojily a vše se podařilo vyřešit k Vaší spokojenosti.

Mějte se moc krásně a pokud bych Vám mohla v budoucnu s něčím pomoci, neváhejte se na mě kdykoliv obrátit.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz


Veronika Lupačová

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.7.2021 15:58, před 3 měsíci

Hodnocení: