Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,přečetla jsem si pár stížností na společnost DECHMANN.Nezbývá mi nic jiného než souhlasit.Reklamuji u této společnosti boty.Zatím reklamace není vyřízena,ale dopředu jsem byla upozorněna,že obuv bude pouze zalepená i když se odlupuje i povrch obuvi.Reklamace se vyřizuje od pultu i když by měl reklamovanou obuv posoudit odborník.Taky prodavačka včetně paní vedoucí nedala do zápisu,že se odlupuje i povrch obuvi i když na to byly nejen upozorněny,ale i požádany i stím,že požaduji písemné vyjádření z reklamačního.Nic takového neučinily. Jednoduše si dělají co chtějí a ta arogance. Jsem již 12rokem zaměstnanec prodejny.Z toho již 6let zástupce vedoucí,takže reklamace vyřizuji.Ale takhle jsem se nikdy k zákazníkovi nechovala. Je vidět,že zákazník je u vás na prvním místě,jak píšete,ale já mám pocit,že až na posledním.Kupovala jsem si u vaší společnosti pravidelně obuv.Stalo se,že jsem ji musela i někdy reklamovat.Nikdy jsem neměla problém a prodavačky byly vždy vstřícné a slušné. To samé jsem si myslela,že s takovým slušným jednáním se setkám i v nově otevřené prodejně v Mohelnici.Bohžeel opak je pravdou. S pozdravem Linetová Ivana
Pánská rekreačí obuv 1713771/42 Victory zakoupeno 12.10.2014 reklamováno 17.11.2014
Je možná nová obuv.Může být i jiná značka. Vrácení peněz až v posledním případě. Chci věřit,že jste stále solidní podnik.
|
Tweet |