Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#50870Neprodává výrobek za uvedenou cenu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2021, před 5 měsíci

Klára Bielová

Znění stížnosti

Již podruhé se mi stalo, že mi nebylo, u firmy Humanic, prodáno zboží za uvedenou cenu s argumentací, že se někdo spletl a cenu uvedl jinou. Zboží bylo v bestselleru a ještě na zboží měla být udělena sleva 20%. Při placení na pokladně nám bylo řečeno, že cena je jiná a že zboží nemůže být prodáno za uvedenou cenu s argumentem, že by rozdíl ceny musely doplatit prodavačky. Tento problém se mi na pobočce firmy Humanic OČ Šestka stal již podruhé. Argument, že musí prodat zboží za uvedenou cenu nestačil.


Produkt

Pánská obuv zn. Mustang


Požadované řešení

Prověřit pobočku firmy Humanic, aby prodávala zboží za udání ceny.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2021 10:43, před 5 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2021 12:18, před 5 měsíci

Dobrý den, stížnost zákaznice jsme prověřili v uváděné pobočce, dle vyjádření vedoucí prodejny došlo ze strany prodávajícího k pochybení, za které se zákaznici velice omlouváme. Personál prodejny byl v tomto ohledu poučen a informován. Rádi bychom tuto chybu napravili, zákaznici můžeme nabídnout dodatečnou slevu na výrobek. Zákaznice se může dostavit do prodejny (s kupním dokladem), sleva bude dodatečně dorovnána. Prosíme o předání informace zákaznici.
Děkujeme za pochopení, s pozdravem
Martina Vlkanovová
HUMANIC CZ

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2021 08:13, před 5 měsíci

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby nás mohla informovat o dalším vývoji řešení případu, popřípadě mohla stížnost uzavřít.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 15:55, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2021 21:27, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.