Počet nahlášených stížností: | 63 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 15.3.2021 jsem si přes Internet objednala u firmy Lunzo na stránkách www.lunzo.cz několik kusů oblečení. Zboží jsem ten samý den zaplatila a uzavřela tak kupní smlouvu. Část oblečení dorazila poštou 8.4.201, část z nich 12.4.2021, část 29.4.2021.
Tři kusy oblečení vůbec neodpovídaly popisu na webových stránkách a tak jsem e-mailem kontaktovala Lunzo a ohlásila odstoupení od smlouvy. Cena těchto 3 kusů zboží je 667,- Kč. Lunzo odpovědělo, že zboží mám vrátit prodejci do Číny, protože oni jsou nákupní galerie. Netušila jsem, že zboží se má vracet do Číny. Bylo to pro mě překvapivé ujednání. Zboží jsem tedy spolu s doporučeným dopisem dne 16.4.2021 vrátila zpět na adresu společnosti Lunzo sro., Zbrojnická 229/1, 301 00 Plzeň. V dopise jsem vedla, že odstupuji od smlouvy a že jejich reakce je pro mě překvapivým ujednáním. Podací číslo dopisu je RR603955975CZ. Doteď nemám ani zboží ani peníze.
3 kusy zboží zakoupené přes Internet: 2 pánská trička a 1 trenýrky
Požaduji vrátit kupní cenu reklamovaných tří kusů oblečení, celkem 667,- Kč.
|
Tweet |