Počet nahlášených stížností: | 3208 |
Z toho za letošní rok: | 35 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zajímalo by mě,jak je možné,že když dojdu na pobočku České pošty se složenkou k proplaceni,je mi zděleno,potažmo moji přítelkyni,která má vyřízenou plnou moc pro vyzvedávání zásilek atd,je jí zděleno,že jí složenku nelze proplatit poňevadž na pobočce neni hotovost.Pokud Vám někdo platí za služby,v tomto případě 45,-Kč za vyběr hotovosti slouženkou,tak by měl dostat to,za co si zaplatil.A ne že někdo musí chodit pro výběr opakovaně.Oni taky někteří lidi chodí do práce.Pak se nedivte,že lidi raději zvolí platbu převodem na účet,čimž logicky přicházíte o zisk.A netvrďte mi,že k dané složence od odesílatele nezískavate hotovost.Konkretně jde o pobočku v Nesovicích,kde,co jsem tak slyšel tento nešvar bývá dost často.Predem dík za odpoveď.
S pozdravem Machálek M.
Výběr hotovosti složenkou
Navýšeni hotovosti na pobočce,nebo vracet poplatek za neprovedenou hrazenou službu.
|
Tweet |