Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3208
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#50925Nedostatek finančních prostředků na pobočce České pošty.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2021, před 3 lety

Michal Machálek

Znění stížnosti

Dobrý den,
zajímalo by mě,jak je možné,že když dojdu na pobočku České pošty se složenkou k proplaceni,je mi zděleno,potažmo moji přítelkyni,která má vyřízenou plnou moc pro vyzvedávání zásilek atd,je jí zděleno,že jí složenku nelze proplatit poňevadž na pobočce neni hotovost.Pokud Vám někdo platí za služby,v tomto případě 45,-Kč za vyběr hotovosti slouženkou,tak by měl dostat to,za co si zaplatil.A ne že někdo musí chodit pro výběr opakovaně.Oni taky někteří lidi chodí do práce.Pak se nedivte,že lidi raději zvolí platbu převodem na účet,čimž logicky přicházíte o zisk.A netvrďte mi,že k dané složence od odesílatele nezískavate hotovost.Konkretně jde o pobočku v Nesovicích,kde,co jsem tak slyšel tento nešvar bývá dost často.Predem dík za odpoveď.
S pozdravem Machálek M.


Produkt

Výběr hotovosti složenkou


Požadované řešení

Navýšeni hotovosti na pobočce,nebo vracet poplatek za neprovedenou hrazenou službu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému