Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50976Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2021, před měsícem

Ivan Vlček

Znění stížnosti

VSP Data a.s. odmítla opravit mikrofon tel. zn. Xiaomi Redmi 4X, z 16.11.2020


Požadované řešení

Aby to někdo, pokud možno v Praze, opravil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2021 14:21, před měsícem

Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Rozporovat reklamaci je však nutné u prodejce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2021 16:27, před měsícem

Dobrý den pane Vlčku,
kontaktujte nás na email, který naleznete na daňovém dokladu, naše reklamační oddělení vás pak bude kontaktovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 19:43, před 5 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Ivan Vlček

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2021 17:58, před 3 dny

Dobrý den,
děkuji za Vaše úsilí, v této chvíli je celá záležitost vyřešená.
Reklamaci mi neuznala VSP Data a.s. jako záruční servis telefonů zn: Xiaomi,
s tím, že telefon nepochází s oficiální distribuce ( asi ho přivezlo System Centre s.r.o. v rýži), tak jsem se obrátil na prodejce a ten opravu zařídil.
Náklady za zásilku u ČP od nich asi nedostanu, byť jsem jim chtěl telefon předat osobně na adrese Praha 10, Litevská 8, ale podle informací z recepce, se tam vyskytují silně nepravidelně.
S pozdravem
Ivan Vlček

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.