Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, zakoupila jsem 2 vstupenky na koncert Scooter v Usti n/L, ktery se mel konat v roce 2020 a ktery byl vzhledem k pandemii Covid-19 nejprve presunut na 1/2021, pote opetovne zrusen bez novych terminu. Spolecnost jsem kontaktovala e-mailem 9.2.2021 s tim, ze zadam o vraceni vstupneho a upozornenim, ze jsem nikdy nevyjadrila souhlas s jednostrannou zmenou podminek plneni. Spolecnost jsem v e-mailu vyzvala k plneni do 7 dnu. Tato mi odpovedela, ze dle poradatele jsou vstupenky nevratne a po mem pozadavku na primy kontakt na poradatele mi byl tento odepren. Komunikace skoncila s tim, ze spolecnost moji zadost preda poradateli. Od teto chvile (komunikace probihala 9.-10.2.2021) jsem bez jakekoli odezvy ze strany spolecnosti.
Elektronicke vstupenky na koncert Scooter
Prosim o vraceni financich prostredku na ucet, z nehoz byly dve vstupenky placeny a ktery jsem pro jistotu uvadela i v e-mailove komunikaci.
|
Tweet |