Společnost


Zlatska.cz

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51109Zlatska.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2021, před 5 měsíci

Anna Dufková

Znění stížnosti

Po téměř 3 měsících od objednávky, která byla zaplacena, stále zboží nedoručeno a již měsíc nekomunikují. Poslední odpověď mám ze začátku dubna, kde mně ještě ujišťovali, že je zboží na cestě, že musím mít trpělivost.
Dnes jsem emailem požádala o storno objednávky a vrácení peněz. Tak uvidíme.


Produkt

Dekorativní 3D obraz Anděla za 1.399,-


Požadované řešení

Ráda bych objednávku definitivně stornovala a dostala zpět vynaložené finance.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2021 10:00, před 5 měsíci

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Pokud se v daném případě jedná o zahraniční subjekt se sídlem v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Česká obchodní inspekce před nákupem na těchto stránkách varuje. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2021 15:16, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2021 16:56, před 3 měsíci

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.