Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:426
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#51113Chybně namarkovaný nákup v Billa Sedlčany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2021, před 3 lety

Jiří Mašek

Znění stížnosti

Dnes jsem byl v marketu BILLa Sedlčany. Kupoval jsem produkt "Rama s máslem, mořskou solí, a alpským mlékem". Namarkovali mi 64,- Kč oproti uvedené ceny 39,90,- Kč v regálu a na letáku. Mimo to mi celkově ještě celkový nákup namarkovali o 14,- Kč více. Nechtěli mi zboží znovu namarkovat, trvalo dobu než jsem je přesvědčil, že udělali chybu.-Domluva s prodavačkou a vedoucí na úrovni pomocné školy, omluva žádná. Problém je, že to není poprvé, kdy mají rozdílné ceny v počítači a v regálech. Chtělo by to tam pořádně provětrat.


Požadované řešení

Udělat tam pořádek, nejlépe výměnou vedoucího.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému