Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:318
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#51113Chybně namarkovaný nákup v Billa Sedlčany

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2021, před měsícem

Jiří Mašek

Znění stížnosti

Dnes jsem byl v marketu BILLa Sedlčany. Kupoval jsem produkt "Rama s máslem, mořskou solí, a alpským mlékem". Namarkovali mi 64,- Kč oproti uvedené ceny 39,90,- Kč v regálu a na letáku. Mimo to mi celkově ještě celkový nákup namarkovali o 14,- Kč více. Nechtěli mi zboží znovu namarkovat, trvalo dobu než jsem je přesvědčil, že udělali chybu.-Domluva s prodavačkou a vedoucí na úrovni pomocné školy, omluva žádná. Problém je, že to není poprvé, kdy mají rozdílné ceny v počítači a v regálech. Chtělo by to tam pořádně provětrat.


Požadované řešení

Udělat tam pořádek, nejlépe výměnou vedoucího.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2021 13:27, před měsícem

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2021 15:08, před 21 dny

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.