Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51147Nevpusteni na palubu letadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2021, před 3 lety

Alena Kudrnova

Znění stížnosti

Dnes 10.6. nebyl na palubu letadla z parize CDG do prahy vpusten pasazer s platnym negativnim antigenim testem. Zamestnanec letecke spolecnosti CSA tvrdil, ze FR obcane jsou povinni predlozit PCR test, coz nesouhlasi s informacemi Ministerstva zahranici CR. Zminovany pasazer byl schopen pres stranky CSA najit oficialni informace o tom, ze antigeni test staci, ale zamestnanec letecke spolecnosti na ne nedbal a ani nekontaktoval sveho nadrizeneho, aby si spravnost sveho pocinani overil. S leteckou spolecnosti CSA, u ktere byla letenka zakoupena neni mozne okamzite situaci resit. Bylo nutne zaplatit zmenu letenky a to na dalsi den i presto, ze pasazer mel vsechny potrebne dokumenty v poradku a pochybila osoba na gate. Kdyz jsem zadala o zmenu zdarma, nebylo mi vyhoveno a operator me odmitnul prepojit na manazera zakaznicke linky, protoze pry se zakazniky nekomunikuje. Presunem letu vznikly dodatecne naklady na zmenu letenky, dopravu na/z letiste a ubytovani v Praze i Parizi. .


Požadované řešení

Pozaduji proplaceni vsech dodatecnych nakladu, ktere kvuli vylouceni z letu vznikly a take pisemnou omluvu letecke spolecnosti


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému