Společnost


European Trade foundation SE

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51157Nedodané zboží z www.kouzelnevino.cz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2021, před 9 dny

Lukáš Mikulka

Znění stížnosti

Jde o e-shop s vínem. Zboží bylo zaplaceno. Po týdnu jsem se dotazoval jak to vypadá s doručením, načež mě bylo sděleno že dodací lhůta je prodloužena až na 15 dní. Po uplynutí této doby nic nepřišlo, nikdo nereaguje - je to už 24 dnů. Na jejich lince hraje stále jen hudba (klidně i 2 hodiny). Na chat nikdo neodpovídá - přitom když člověk napíše nerelevantní dotaz (např. že má zájem si objednat, ihned mu odepíší).


Produkt

GOLD & BLUE SILVER 2X0,7L - šumivé víno


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky za nedodané zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 09:46, před 9 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.