Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#5117Zavazadlová skříňka na Hlavním nádraží v Praze, číslo skříňky 238

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2014, před 7 lety

Jan Cenek

Znění stížnosti

Včera, tj. 30. 11. 2014 v 10,50 h mně zavazadlová skříňka č. 238 na Hlavním nádraží v Praze nenapočítala vhozených 60,-- Kč, tj. byl jsem nucen o tuto částku přeplatit úschovné za cca 4 hodiny. Na ČD kurýr mi pracovnice řekla, že s touto úschovnou, byť je jediná na Hlavním nádraží v Praze nemají České dráhy nic společného. Volal jsem sesvisnímu technikovi těchto skříněk na č. 602237967. Ten mi řekl, že s tím nemá nic společného a že se mám obrátit přímo na provozovatele EUROGAMES BIS s.r.o. Na skríňce bylo pro kontakt uvedeno pouze telefonní číslo, které ale neexistuje??!!


Požadované řešení

Vrácení částky 60,-- Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 12:10, před 7 lety

V tomto případě je nutné se svým nárokem obrátit přímo na provozovatele úschovny (písemnou cestou). Pokud za vložené peníze nebyla služba poskytnuta, má spotřebitel právo na vrácení této části peněz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 09:22, před 6 lety

Od společnosti jsme obdrželi informaci o vyřešení sporu. Prosíme proto spotřebitele, aby potvrdil dosažení dohody a z tohoto důvodu stížnost uzavřel.


Jan Cenek

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.7.2015 23:00, před 6 lety

Hodnocení:

Komentář: Nešlo mi o těch 60,-- Kč, ale o celý komplikovaný postup řešení, kdy se záležitostí nechtěly mít nic společného ani České dráhy ani pracovník na mobilním telefonu, který je na skříňkách uveden. Bylo nutno vyhledat provozovatele a poměrně komplikovaně se s ním spojit.