Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2729
Z toho za letošní rok:154
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#51262Nedoručené dopisy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2021, před měsícem

Lucia Rejtova

Znění stížnosti

Dobry den,

Uz 2krat jsem dostala doporuceny dopis (na jmeno Lucia Rejtova), ktery se nasledne vratil odesilateli s poznamkou "na uvdene adrese neznamy".Dozvedela jsem se to emailem nebo telefonicky. Na zvonku i schrance mame nasa jmena uvedene od zacatku a spravne. Navic nam pani dorucovatelka uz vickrat zvonila ze ma dopis pro nam neznameho cloveka, coz je dost nepochopitelne jelikoz zadna jina jmena na schrance ani zvonku nemame. Jedna sa o postu na ul Plukovnika Mraze,Praha Hostivar. Prosim o napravu, zpusobuje nam to nemale problemy a je mozne ze nam nektere zasilky nebyly doruceny vubec.


Požadované řešení

Dorucovani zasilek spravne a vcas


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 09:20, před měsícem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.