Společnost


Jan Tropp A.J. Gold Company, SE

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51315Nevyřízená reklamace, nevráceny peníze ani zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2021, před 3 lety

Peter Vlasák

Znění stížnosti

Dne 8.2.2021 jsem koupil Apple iPhone 7 128GB Red sériového čísla 35 655608 9001238 v ceně 4700Kč. Po jeho doručení jsem zjistil, že telefon je vadný a v souladu s reklamačními podmínkami byl tento telefon odeslán na adresu servisu. Po uplynutí 30-ti denní lhůty se nic nedělo, tak jsem volal zákaznickou linku a po zdlouhavém snažení mi technikem bylo sděleno, že telefon se "zdržel" u dodavatele a bude k dispozici kolem 24.3.2021. Následně se nic nedělo a po opětovném podstoupení procesu "pokus o dovolání se na zákaznickou linku" začátkem dubna 2021 mi opět bylo sděleno, že telefon bude k dispozici 18.4.2021. Máme 21.6.2021 a moje pokusy o kontaktování servisu jsou neúspěšné.

Z těchto důvodů jsem 26.4.2021 vypověděl kupno-prodejní smlouvu ale nic se již nedělo.


Produkt

Apple iPhone 7 128GB Red sériového čísla 35 655608 9001238 v ceně 4700Kč


Požadované řešení

Navrácení peněz, nebo zaslání funkčního zboží (telefonu).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému