Počet nahlášených stížností: | 361 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 27.2.2021 jsem v e-shopu Okay vytvořila objednávku č.9921397989, kterou jsem hned zaplatila. Objednávka obsahovala stůl a 4 židle. Její cena byla 9503 Kč. Bylo avizováno, že bude doručena do 20.4.2021. Dne 21.4.2021 mi byly přepravcem dovezeny 2 krabice nespecifikovatelných rozměrů. Po rozbalení jsem zjistila, že v krabicích jsou pouze 3 židle. Volala jsem okamžitě přepravci, ten mi řekl, že žádnou další krabici pro mě již nemá. Obratem jsme volala na zákaznické centrum Okay, kde mě odkázali na jejich online formulář a slíbili, že to budou řešit. Další den, tedy 22.4.2021, mi paní S. z oddělení péče o zákazníky přislíbila emailem urgentní dodání chybějící židle. K tomu však dodnes nedošlo. Zkoušela jsem paní V. S. několikrát kontaktovat, na zákaznické lince mi vždy pověděli, že tam není a na emaily reagovala vyhýbavě nebo vůbec. Jsem již opravdu znechucena a zvažuji, že budu o celé věci informovat ČT pořad Černé ovce a také ČOI.
Věřím, že moji stížnost prošetříte.
S pozdravem
Mgr. Radka Pfefferová
909-0980/053 K211 - Jídelní židle (šedá, stříbrná)
Žádám dodání chybějící židle (židle je zaplacená i vyfakturovaná).
|
Tweet |