Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#51324Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2021, před 3 lety

Radka Pfefferová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 27.2.2021 jsem v e-shopu Okay vytvořila objednávku č.9921397989, kterou jsem hned zaplatila. Objednávka obsahovala stůl a 4 židle. Její cena byla 9503 Kč. Bylo avizováno, že bude doručena do 20.4.2021. Dne 21.4.2021 mi byly přepravcem dovezeny 2 krabice nespecifikovatelných rozměrů. Po rozbalení jsem zjistila, že v krabicích jsou pouze 3 židle. Volala jsem okamžitě přepravci, ten mi řekl, že žádnou další krabici pro mě již nemá. Obratem jsme volala na zákaznické centrum Okay, kde mě odkázali na jejich online formulář a slíbili, že to budou řešit. Další den, tedy 22.4.2021, mi paní S. z oddělení péče o zákazníky přislíbila emailem urgentní dodání chybějící židle. K tomu však dodnes nedošlo. Zkoušela jsem paní V. S. několikrát kontaktovat, na zákaznické lince mi vždy pověděli, že tam není a na emaily reagovala vyhýbavě nebo vůbec. Jsem již opravdu znechucena a zvažuji, že budu o celé věci informovat ČT pořad Černé ovce a také ČOI.

Věřím, že moji stížnost prošetříte.

S pozdravem

Mgr. Radka Pfefferová


Produkt

909-0980/053 K211 - Jídelní židle (šedá, stříbrná)


Požadované řešení

Žádám dodání chybějící židle (židle je zaplacená i vyfakturovaná).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému