Společnost


ExaSoft Holding a.s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#51408Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2021, před 3 lety

Eva Petříčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v září 2019 jsem na eshopu ExaSoft.cz koupila dva dětské tablety vnoučkům pod stromeček. Protože jsem je nerozbalovala, nemohla jsem je vrátit ve lhůtě 14-ti dnů. Radost z Ježíška byla obrovská do chvíle, než je chtěli použít. Tablety jsou velmi nekvalitní, na display se dá dívat jen pod určitým úhlem, jinak je obraz rozmazaný, tabletům trvá odezva na "kliknutí" i několik minut!
Zkusila jsem je reklamovat, ale ze strany ExaSoftu mi reklamace nebyla uznána, že prý se nejedná o VADU, ale VLASTNOST výrobku. Myslela jsem, že nemám možnost se bránit, obrečela jsem to, ale nechala jsem to tak. Nyní se na jednom tabletu po spuštění obraz zdvojí, rozostří a za chvilku se objeví přes obrazovku dvě svislé čáry. Pak už se nedá používat. Toto jsem nafotila, přiložila do emailu a poslala jsem ho do ExaSoftu s tím, že již požaduji odstoupení od kupní smlouvy pro vadu podstatnou pro používání. Od ExaSoftu jsem však po víc třech týdnech dostala vyjádření cituji: když je tablet málo nabitý, může vykazovat tyto vady, také různé aplikace a hry a celkově používání tabletu může způsobovat různé jevy a stavy! Pokud s tímto nesouhlasím mám podat podnět na Českou obchodní inspekci.
A proto se na vás obracím a s prosbou o pomoc v této věci.


Produkt

Kód produktu: LNC152330 Sér. Císlo: 3 Název produktu: tablet Denver TAQ-70352


Požadované řešení

odstoupení od kupní smlouvy podle občanského zákoníku číslo 89/2012 Sb. protože se jedná o vadu podstatnou ( § 2106 )


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému