Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#5145Zaplacená částka, nedodané zboží, nadále nekomunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2014, před 9 lety

Ivan Moudrý

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 10.11.2014 jsem řádně zaplatil 289.- Kč na Manum Supercash č. 0631105191, kód příjemce 333 za podložku pod židli s tím, že provedu osobní odběr na Benátská 1714/7, Praha 2. Od té doby postrádám jakoukoli výzvu k odběru nebo alespoň komunikaci. Na mail, odeslaný zhruba před 10ti dny dosud žádná reakce. Prosím o vyjádření na můj e-mail. Zdraví Moudrý


Požadované řešení

Prosím o informaci, kde si mohu zaplacené zboží vyzvednout nebo vrátit příslušnou částku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému