Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 2.1.2020 jsem zakoupil televizor Samsung typ - UE 43 RU7452UXXH v prodejně Viaco. ul M.Horákové 531.Liberec 6.Po asi 3 měsících přešel vysílač Ještěd na vysílání DVB-T2 a následně došlo k automatické aktualizaci softwaru TV.Od té doby začal vypadávat signál(TV začaly vypadávat barvy.tvořily se barevné šmouhy i celkový výpadek signálu).Díky covidové situaci jsem nemohl zboží reklamovat.Reklamaci jsem začal uplatňovat až nyní.Po požádání o opravu se dostavil technik Samsungu p.Drobný (číslo opravy ISL 3039206) a vyměnil základovou desku.Bez úspěchu.Pak jsme odvezli TV do fa.INTERSERVIS,UL.28.října.Liberec 7.Výsledek -závada se neprojevila.Poté byl u nás technik od společnosti SAT 2000 aby změřil úroveň signálu.Závěr byl že TV signál splňuje minimální požadavky atd.Bylo nám řečeno že bydlíme ve špatné lokalitě(Mařanova 372,Liberec 23) a že se nám tu tluče příjem signálu z Ještědu a z Černé Studnice.Prodejce se s námi nechce bavit že potřebuje protokol o neopravitelnosti TV.A servis nám protokol nedá neboť u nich TV funguje.Poraďte co s tím.Bedna se mi válí v obýváku na podlaze a mám doma nefunkční krám za 13 690 Kč. S pozdravem
BTV LCD Samsung UE RU 7452 UXXH
Žádám o protokol o neopravitelnosti TV abych ji mohl vrátit prodejci a vzít si zpět své peníze.Nebo ať si pro TV přijede Samsung sám.
|
Tweet |