Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#51464Aplikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2021, před 5 měsíci

G. Fuksa

Znění stížnosti

Proč je aplikace v cizím jazyce, když jsme na území České republiky? Není vaší povinnosti ji mít v jazyce země, kde provozujete svoji činnost?


Produkt

Aplikace


Požadované řešení

Chci v Česku komunikovat český.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 16:25, před 5 měsíci

Volba jazyka, kterým bude podnikatel se zákazníkem komunikovat je v zásadě na podnikateli. Podnikatel má povinnost uvádět pouze některá sdělení v českém jazyce - například v určitých případech je povinen dodat písemný návod v českém jazyce.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2021 22:46, před 5 měsíci

Dobrý den,

prosím, můžete blíže specifikovat jakou aplikaci jste používal? Aplikaci i web máme v samozřejmě i CZ mutaci. Mohlo se stát, že jste pouze špatně navolil jazyk.

S pozdravem

Michaela Müllerová

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 12:06, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


G. Fuksa

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.8.2021 13:34, před 3 měsíci

Hodnocení: