| Počet nahlášených stížností: | 22 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
100%
0%
přišla SMS, že si posílám SMS/MMS zprávy s uživatelem 90309, se zprávou o vyčištění telefonu od spamu a reklam. ,, VYČISTI 362629 ZASTAVIT SPAM A REKLAMY". Po odeslání požadavku přišla SMS ,,VAŠE PLATBA PRO SILENTIUM BYLA PŘIJATA" a přihlašovací údaje na https//silentium.app/thankyou-cz.php?tid=90309cz s1625134227549.
kontaktoval jsem svého poskytovatele služeb O2, bylo mi doporučeno podat stížnost přes Vaši společnost.
Žádné služby jsem si neobjednával, proto považuji tuto SMS a platbu za podvodnou.
Nic jsem neobjednával
vrácení platby
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.