Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 30.11.2020 jsem online na webových stránkách koupila synovi zimní boty za cenu 999,- Kč (v akci za 759,- Kč). Po dvou měsících používání obuvi mu začalo téct do bot, odlepily se přední špičky. Jelikož jsem sázela při nákupu na kvalitu obuvi od společnosti Baťa, myslela jsem, že synovi boty vydrží déle a bude je dál používat. Dne 5.3.2021 jsem boty reklamovala s tím, že nesplnily mé očekávání, že záruční doba je 2 roky a ne 3 měsíce. Požadovala jsem vrácení peněz. Reklamace mi byla zamítnuta s důvodem mechanického poškození, s čímž vůbec nesouhlasím a ráda bych to řešila dále.
Dětská obuv, zimní, lepená, koženka/textil, kód 4916667
Chtěla jsem vrátit peníze, protože životnost bot 3 měsíce je absurdní. Je to šmejd!!!!! Jsem firmou Baťa velmi zklamaná a asi už si od nich příště nic nekoupím. Prosím o vrácení peněz. Mohu připojit fakturu a reakci na moji reklamaci pro upřesnění.
|
Tweet |