Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#51610Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2021, před 3 lety

Jana Camrdová

Znění stížnosti

Dne 15.5.2021 jsme v AAA AUTO koupili VW Tiguan SPZ 1UF1134 za necelých 200 000,-Kč. Po dvou týdnech a ujetí 198km začala svítit kontrolka vody v chladícím systému a následně se pod autem opakovaně objevily skvrny chladící kapaliny cca 20cm v průměru. Auto jsme přestali používat a obrátili jsme se ihned na prodávajícího, tam nám bylo sděleno, že musíme nechat vystavit kalkulaci opravy a pak teprve mohou sepsat reklamaci. Kalkulaci jsme nechali vystavit v místním servisu. Mechanik nám sdělil, že je prasklá hlava a opravu náčelník na 58 605,-Kč. Dne 13.6.2021 jsme toto předložili v AAA AUTO České Budějovice kde jsme auto koupili. Bylo nám sděleno, že jsme auto téměř nepoužívali a nebude problém se nějak domluvit. Výsledek je, že reklamaci zamítli s vyjádřením, že jsme byli seznámeni se stavem vozu a předmětem reklamace nejsou vady, za které prodávající odpovídá. Chápeme, že jsme koupili ojetý vůz a vše asi nebude stoprocentní, ale podle toho jak se prodávající prezentuje jsme předpokládali, že kupujeme auto plně funkční a bude nám nějakou dobu bez problémů sloužit. Samozřejmě, že se může něco takového stát, ale předpokládáme, že se prodávající zachová solidně a uzná že šlo o skrytou vadu. Na žádnou takovouto závadu jsme samozřejmě upozorněni nebyli. Auto nám již skoro dva měsíce stojí před domem, rozhodli jsme se ho dát opravit, protože ho nutně potřebujeme. Je ještě možné nějakým způsobem požadovat uhrazení opravy po prodávajícím? Děkujeme.


Požadované řešení

Úhrada opravy vozidla.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému