Počet nahlášených stížností: | 114 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dubnu jsem zakoupila 2 letenky v hodnotě 7848,- Kč/1 ks. Následně jsem jednu z nich musela stornovat. Platba proběhla formou dárkových poukázek v hodnotě 11400,- Kč a převodem z účtu 4296,- Kč.
stornovala jsem na základě informace, že storno letenky stojí 2775,- Kč a případný přepis na nové jméno 750,- Kč.
Nyní po 3 měsících mých urgencí je již storno vyřízené. V nové faktuře napočítán storno poplatek 2971,- Kč, připočítán poplatek na změnu/storno 750,- Kč (mně v mailu bylo popsáno, že bude poplatek při změně jména) a chybně spočítaný servisní poplatek 690,- Kč napočítán dvakrát.
Invia odmítá rozdíl zaslat na účet.
Po třech měsících průtahů jsem k této společnosti ztratila důvěru, navíc způsob komunikace manažera je mi velmi nesympatický, jako omluvu používá shazovaní viny na leteckou společnost, k dotazům odesílá pouze odkazy a nemám v plánu využít jejich dárkové poukazy v budoucnosti.
Přepočítání a opravení nové faktury dle informací zaslaných mi v dubnu, tedy storno poplatek 2775,- Kč. Odstranění poplatku za změnu/storno.
Vrácení zbylé částky na účet v maximální výši 4296,- která byla z účtu zaplacena.
|
Tweet |