Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#51904Neposkytnutí inzerovaných služeb

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2021, před 3 měsíci

Miroslav Zeman

Znění stížnosti

Dobrý den,
hotel Aldo v Uničově nabízel ubytování včetně možnosti využití venkovního bazénu a venkovních prostor přesto, že si vedení hotelu muselo být plně vědomo skutečnosti, že tyto služby nejsou a nemohou být klientům k dispozici z důvodu majetkových poměrů vypořádaných již v roce 2020. Pokud hotel venkovní bazézén apod. nabízí a zohledňuje v cenách, domnívám se, že se jedná o nekalou obchodní praktiku s postihem podle platných zákonů. Na požadavek kompenzace hotel nereagoval a úpravu nabídky u prodejců pobytů provedl až po důrazném upozornění.


Produkt

Neposkytnutí inzerovaných služeb


Požadované řešení

Finanční kompenzace a kontrola činnosti hotelu (nabízených a skutečně poskytovaných služeb).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 13:14, před 3 měsíci

V případě, že je služba zakoupena přes slevový portál, je zásadní s kým spotřebitel uzavřel smlouvu. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek. Pokud byly informace publikované u nabídky nesprávné, je vhodné uplatnit reklamaci u poskytovatele služby.

Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany poskytovatele služby bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2021 17:30, před 3 měsíci

Hezký den, pane Zemane,

velice nás mrzí, že se Váš pobyt nevydařil podle představ a provázely ho takové komplikace, za to se Vám velice omlouváme. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí nás neváhejte kontaktovat přes formulář uvedený na našich stránkách, případně na e-mailu podpora@slevomat.cz. Veškeré nabídky pravidelně kontrolujeme a o všech změnách naše zákazníky zavčasu informujeme, je mi moc líto, pokud tomu v tomto případě bylo jinak.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2021 10:51, před měsícem

Na žádost spotřebitele přidáváme jeho reakci, kterou nám zaslal na e-mail:

"Dobrý den,

děkuji za reakci společnosti Slevomat.cz, s.r.o. Nicméně musím obsah odpovědi rozporovat. V případě, že by pravidelně kontrolovala obsah inzerovaných nabídek, tak by se nemohlo stát, že na svých stránkách inzeruje nabídku, která se již od samého začátku nezakládala na pravdě! O skutečnosti, že v nabídce není možnost využití bazénu a přilehlých prostor jsem se dozvěděl na základě vlastní iniciativy a další, kteří měli zájezd zarezervován a uhrazen až na srpen se o této skutečnosti předem od Slevomatu rovněž nedozvěděli! Slevomat zájezdy prodává a tudíž není pravdou, že nenese žádnou odpovědnost, i když má takto nastavené smluvní podmínky. Omluva je hezká věc, ale to, že jsou klienti uváděni v omyl, že za investované finanční prostředky nedostanou inzerované služby, a to hraničí s podvodem. Důležité je, aby se zjednala náprava nejen u Slevomatu, ale hlavně ve společnosti hotelu ALDO Uničov! Pozdě bycha honit, když se těšíte na dovolenou, kterou jste si podle nabídky vybral, ale realita na místě je jiná! To už je na úhradu z titulu "zmařená dovolená"."

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.