Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#51936Na vystavené ratanové polohovací křeslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2021, před 3 lety

Jozefa Kulfířová

Znění stížnosti

Ratanové polohovací křeslo bylo vystaveno s polstrem po zaplacení nám byl polstr odebrán že to není součástí balení prodavačka byla hrubá když jsem jí zdelila že to mělo být napsáno na cenovce když to nechcete můžu vám vrátit peníze křesla jsem si vyhlidla moc se mi líbila tak jsem jsi dopoupila polstr zvlášť podle mne je to klamani zákazníka a prodavačka byla neochota to skladník nebo co nám křesla pomohl odnes do auta byl hrozně ochotni vše se stalo v Orlové Lutyně


Produkt

Polohovací křesla skive černá ar 3710340


Požadované řešení

Dobrý den chtěla jsem alespoň omluvu kdyby to šlo alespoň nějakou slevu nepočítal jsem že si musím zakoupit polstry děkuji Kulfířová


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému