Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#51969Úmrtí odběratele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2021, před 3 lety

Martina Lecjaksová

Znění stížnosti

Dobrý den, snažím se již několikátý den dovolat na Vaši infolinku a není to možné. Ani po 20 minutách po čekání na infolince jsem se nedostala na operátora. V domě po mé matce jsem našla od května neotevřené faktury za potravinový doplněk. Nicméně samotný doplněk jsem při vyklízení nenašla. Faktury chodí dál, balíček ale žádný nepřišel. Nevím jak se společností toto vyřídit, když telefonní linka nefunguje. Objednávku na potravinové doplňky jsem také nikde nenašla, ani žádnou smlouvu.


Požadované řešení

Zrušení veškerého odběru a faktur a kompletní vymazání osobních údajů dle GDPR.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému