Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 4 |
Během několika dní po úhradě jsem obdržela objednaný toner. Když jsem ho chtěla nainstalovat, stále kopírka volala po instalaci. Toner jsem tedy vrátila poštou doporučeně na jejich adresu do Prahy 6, ale po uplynutí lhůty na vyzvednutí se mi toner vrátil. Samozřejmě jsem na uvedený mobil několikrát volala, nikdo mi to nevzal a poslala jsem také několik mailů i do jejich pobočky v Benešově, bohužel žádná odpověď! Objednala jsem si odborníka, který po shlédnutí konstatoval, že toneru chybí čip a že ho mohu tím pádem vyhodit. Takže jsem "vyhodila" skoro 1000,- Kč.
dle odborníka jsem toner obdržela bez čipu a tudíž ho mohu vyhodit!
Žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |