Společnost


TONER 1 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#51997Dodaný náhradní toner bez čipu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2021, před 3 lety

Vladimíra Herclíková

Znění stížnosti

Během několika dní po úhradě jsem obdržela objednaný toner. Když jsem ho chtěla nainstalovat, stále kopírka volala po instalaci. Toner jsem tedy vrátila poštou doporučeně na jejich adresu do Prahy 6, ale po uplynutí lhůty na vyzvednutí se mi toner vrátil. Samozřejmě jsem na uvedený mobil několikrát volala, nikdo mi to nevzal a poslala jsem také několik mailů i do jejich pobočky v Benešově, bohužel žádná odpověď! Objednala jsem si odborníka, který po shlédnutí konstatoval, že toneru chybí čip a že ho mohu tím pádem vyhodit. Takže jsem "vyhodila" skoro 1000,- Kč.


Produkt

dle odborníka jsem toner obdržela bez čipu a tudíž ho mohu vyhodit!


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému