Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Co tato firma a jeji podružná PetGourmet předvádí za obtěžování lidí je vskutku za hranicí veškeré slušnosti. Co tito zoufalci předvádí opravdu nechápu. Dne 22.7. mě po kontaktu na email, kdy jsem odmítl mě zaslanou nevyžádanou zásilku, bylo zákaznickém centrem potvrzeno, že jsem k mé žádosti byl vyřazen z databáze klientů a nebudu již kontaktován ani mi nebude nic zasíláno. Nicméně, že mám vydržet několik dní, než se jim toto promítne do databáze (a propo jak toto proboha může trvat několik dní v dnešní době?). Do současné doby jsem však několikrát denně, je jedno jestli ráno, večer, v sobou, v neděli, kontaktován call centrem, kdy tento hovor pokaždé odmítnu a zablokuji si dané číslo. Toto jim však vůbec nevadí a v obtěžování pokračují i nadále, což je dnes skoro 14 dní od potvrzení mého vyřazení z databáze!!! Tito klauni (slušně řečeno) mají neomezený počet SIM karet, neustále obtěžují z jiných čísel, prostě si nedají pokoj. S TOUTO FIRMOU S PRAKTIKAMI NA ÚROVNI ŠMEJDŮ už z principu nechci nikdy mít nic společného. PŘESTAŇTE MĚ OTRAVOVAT !!!
nevyžádané zásilky, nestálé obtěžující hovory přes vyřazení z databáze
PŘESTAŇTE MĚ OTRAVOVAT !!! a cokoli posílat !! vyřaďte mě okamžitě z databáze - ne za několik dní
|
Tweet |