Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52072Nedodrzeni smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2021, před 3 lety

bozena hofirkova

Znění stížnosti

po prijezdu na hotel Hawaii le jardin Hurghada prisel za nami egypsky delegat byl neprijemny na dotazy odpovidal ze za vse ma odpovednost cestovni kancelar pokoj velmi spinavy ze zbytky jidla na zemi po dobu pobytu nepresleceno toaletni papir nedodan ani jednou nevytrena podlaha sprchovy kout protekal skrze zachoda pred umyvadlo do more vstup pres molo ktere bylo plne domorodych lidi a nepustili nas vstup pres schody do more byl tezky vecer jsme nemeli moznost nikde posedet vsude plno domacich rekreantu byla jsem zklamana a znechucena a prakticky dovolena byl boj o misto


Produkt

sluzba provedena velmi malo pouze u jidla byla natolik ze jsme aspon pojedli


Požadované řešení

chci aby lide kteri pojedou do hotelu Hawaii le jardin a resort byli obeznameni s touto situaci a byli pripraveni ze dovolena nebude podle jejich prani protoze ten stav na hotelu byl neunosny cestovni kancelar by mela tuto situaci zjistit a popravde uvest


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému