Počet nahlášených stížností: | 220 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
po prijezdu na hotel Hawaii le jardin Hurghada prisel za nami egypsky delegat byl neprijemny na dotazy odpovidal ze za vse ma odpovednost cestovni kancelar pokoj velmi spinavy ze zbytky jidla na zemi po dobu pobytu nepresleceno toaletni papir nedodan ani jednou nevytrena podlaha sprchovy kout protekal skrze zachoda pred umyvadlo do more vstup pres molo ktere bylo plne domorodych lidi a nepustili nas vstup pres schody do more byl tezky vecer jsme nemeli moznost nikde posedet vsude plno domacich rekreantu byla jsem zklamana a znechucena a prakticky dovolena byl boj o misto
sluzba provedena velmi malo pouze u jidla byla natolik ze jsme aspon pojedli
chci aby lide kteri pojedou do hotelu Hawaii le jardin a resort byli obeznameni s touto situaci a byli pripraveni ze dovolena nebude podle jejich prani protoze ten stav na hotelu byl neunosny cestovni kancelar by mela tuto situaci zjistit a popravde uvest
|
Tweet |