Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.8 jsem strávila osobní věc. Brýle sluneční. Zavolala jsem na infolinku a nahlásila událost. Operátor na infolince mne řekl ze si mám zakoupit nové brýle, a uctenku naskenovat a poslat mailem. Vše jsem udělala. Již v pondělí ráno jsem dostala mail se zamitnutim spodního plnění . Důvod byl popsán ze za rok muže být pojistni událost plněna 2 krát . První událost jsem měla nahlášenou jako ztrátu mobilního telefonu , za 14 dni policie české republiky mne telefon vrátila. Takže nárok na plnění nevznikl. Po druhé mne proplatili ztrátu klíčů. Sluneční brýle mne odmítli proplatit vůbec
Pojistni událost cislo 575731
na pojistné mám nárok, jelikož píše ze nárok za rok 2 krát. První událost jsem nedostala zaplacené
|
Tweet |