Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52075Neproplaceni skodni události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2021, před 3 lety

Victoria Zavadilova

Znění stížnosti

Dne 6.8 jsem strávila osobní věc. Brýle sluneční. Zavolala jsem na infolinku a nahlásila událost. Operátor na infolince mne řekl ze si mám zakoupit nové brýle, a uctenku naskenovat a poslat mailem. Vše jsem udělala. Již v pondělí ráno jsem dostala mail se zamitnutim spodního plnění . Důvod byl popsán ze za rok muže být pojistni událost plněna 2 krát . První událost jsem měla nahlášenou jako ztrátu mobilního telefonu , za 14 dni policie české republiky mne telefon vrátila. Takže nárok na plnění nevznikl. Po druhé mne proplatili ztrátu klíčů. Sluneční brýle mne odmítli proplatit vůbec


Produkt

Pojistni událost cislo 575731


Požadované řešení

na pojistné mám nárok, jelikož píše ze nárok za rok 2 krát. První událost jsem nedostala zaplacené


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému