Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#52145Nedodaný velký technický průkaz k vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2021, před 3 lety

Helena Hejnová

Znění stížnosti

Dne 20.6.2021 jsem na pobočce v Pardubicích zakoupila s manželem vůz Toyota Coralla Verso. Do 10 dní mi měl být dodán velký a malý technický průkaz, abych mohla vůz řádně používat.
Už jsou to téměř 2 měsíce a stále mi velký technický průkaz nebyl zaslán. Několikrát denně voláme na infolinku AAA Auto a dožadujeme se nápravy, ale marně. Nikdy se nám nikdo ani neozve nazpět. Auto nemůžeme přihlásit na sebe, museli jsme kvůli tomu zrušit dovolenou v zahraničí.

Již před více jak týdnem jsme posílali reklamaci na reklamační oddělení AAA Auto, ke které se doposud opět nikdo nevyjádřil.
Před 2 týdny jsem porodila a auto jsme potřebovali hlavně na převoz kočárku a dcery například k pediatrovi. Nemožností auto legálně používat jsme se tak dostali do velkých obtíží.


Produkt

Ojetý vůz Toyota Corola Verso, SPZ: 9B7 5330


Požadované řešení

Okamžitě zajistit velký technický průkaz a kompenzaci 20% z ceny vozu jako výdaje za zrušenou dovolenou a nemožnost 2 měsíce vůz používat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému