Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 20.6.2021 jsem na pobočce v Pardubicích zakoupila s manželem vůz Toyota Coralla Verso. Do 10 dní mi měl být dodán velký a malý technický průkaz, abych mohla vůz řádně používat.
Už jsou to téměř 2 měsíce a stále mi velký technický průkaz nebyl zaslán. Několikrát denně voláme na infolinku AAA Auto a dožadujeme se nápravy, ale marně. Nikdy se nám nikdo ani neozve nazpět. Auto nemůžeme přihlásit na sebe, museli jsme kvůli tomu zrušit dovolenou v zahraničí.
Již před více jak týdnem jsme posílali reklamaci na reklamační oddělení AAA Auto, ke které se doposud opět nikdo nevyjádřil.
Před 2 týdny jsem porodila a auto jsme potřebovali hlavně na převoz kočárku a dcery například k pediatrovi. Nemožností auto legálně používat jsme se tak dostali do velkých obtíží.
Ojetý vůz Toyota Corola Verso, SPZ: 9B7 5330
Okamžitě zajistit velký technický průkaz a kompenzaci 20% z ceny vozu jako výdaje za zrušenou dovolenou a nemožnost 2 měsíce vůz používat.
|
Tweet |