Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den.
Jsem pravidelným zákazníkem sítě řetězců Kaufland. Nejčastěji navštěvuji pobočku v Lounech, ale poslední dobou nakupuji raději v jiných obchodech ve městě. Důvodem k této mé volbě jiných obchodů je stálý nedostatek zboží, převážně akčního. Už delší dobu trvá stav, ve kterém není v tomto obchodě k dostání většina zboží v akci, a to ani v den zahájení akce. Nevím, jak je akční zboží do jednotlivých poboček rozdělováno, nebo zda je chyba ve vedení obchodu, které akčních produktů objednává málo. Každopádně dopoledne v den začátku akce ,,najedou" do obchodu vietnamští obchodníci s dodávkami a akční zboží bez jakéhokoliv omezení vykoupí (To dnes platí Vámi udávané limity při nákupu akčního zboží jen pro běžného spotřebitele?), a poté s mnohonásobnou přirážkou prodávají ve svých prodejnách (Myslel jsem, že Kaufland je síť maloobchodních prodejen, ne velkoskladem pro drobné provozovatele večerek.) a běžný spotřebitel - zaměstnaný člověk již nemá odpoledne šanci si zboží koupit pro svou vlastní spotřebu. Po zbytek týdne už zaměstnanci další toto zboží vybalují jen minimálně, nebo vůbec. Nejhorší situace bývá o víkendu, kdy v lounském Kauflandu neseženete prakticky nic. Podobné zkušenosti s touto prodejnou má i řada mých sousedů a známých, kteří stejně jako já volí pro nákup jiné obchody.
Zajímalo by mě, proč v jiných pobočkách Kauflandu - například v Praze, Mostě, nebo Žatci, kde také občas nakupujeme, k takovýmto problémům nedochází a veškeré zboží je v urovnaných a přehledných regálech vždy k dispozici v dostatečném množství.
Důsledné dodržování limitu při nákupu akčního zboží (pro všechny). Zajištění dostatečného množství akčního zboží.
|
Tweet |