Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#52267Neprofesionalita a hrozné chování k hostům, nesplnění nabízených služeb.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2021, před 2 měsíci

Natálie Junková

Znění stížnosti

Dobrý den, chci podat stížnost na náš výlet do Polského Řešova (Grang Hotel Boutique), zakoupeného zde na slevomatu. Na místo jsme dorazili v 9 večer a paní na recepci nás zapsala a zeptala se na všechny informace týkající se našeho voucheru. Tento výlet jsem dostala od přítele k výročí a chci zdůraznit, že to měl být PŘÍJEMNĚ SPOLEČNĚ strávený víkend. Paní nám hned ten večer na recepci po 9 hodinové cestě z Ústí nad Labem ohlásila, že romantická tříchodová večere se konat v původní podobě nebude, a že na ni máme jít buď teď hned (s tím že v 10:30 zavírají)- my nevybalení, po dlouhé cestě, jsme odmítli. Tak nás upozornila, že tím pádem zítra už to žádná romantika nebude, protože zítra bude místo restaurace svatební soukromá hostina( o které ve voucheru nebylo ani slovo). A že budeme přesunuti do vedlejší kavárny. Dále jsme domlouvaly as masáže PRO DVA, aby jsme sladili svůj čas s masérkami. Další den jsme přišli na párovou masáž a před námi stála jedna slečna masérka, s tím, že někde udělali chybu a že na masáž spolu nejdeme a že já nebo přítel máme přijít za hodinu až bude s jedním z nás hotová. Nejen že nám to nabouralo časově další program, ale romantika byla také rázem nulová. Přišlo na večeři, a ta probíhala v kavárně, kde si na nás slečny udělali čas, až když jsem se jich po čtvrt hodině čekání zeptala, zda jsme na správném místě, kde se má naše večeře v improvizované formě konat. Menu k výběru jídla nebylo žádné, slečna nám nabídla 3 jídla (co jídlo to jeden chod :)) a to bylo vše, nebylo z čeho si vybrat, a kromě toho že nám na stůl sami od sebe donesli kanafu s vodou, se nás nezeptali, zda si dáme něco jiného k pití. S nabídkou jídel jsme nesouhlasili a šli jsme si stěžovat na recepci, tam nám byla po domluvě s kuchařem horko- těžko nabídnuta další 3 jídla (opět co jídlo to chod). Pochybuji, že stejnou nabídku nabízí hostům v restauraci za běžného chodu. Během prvního chodu nám slečny začaly pod nohama vytírat, vitríny se zákusky se začali zhasínat a pár metrů od nás slečny začaly otáčet židle na stoly. Chápu, že kvůli svatbě, to mohlo v kavárně postrádat romantiku, např. absencí pianisty, ale tohle byl vrchol. Když si přítel dovolil jít vybrat do zhasnuté vitríny zákusek, slečny ho div neprobodly očima po tom, co upustili od úklidu. Když se přítel vracel ke stolu, slečny začali kroutit hlavami a arogantně se smát, že jsme si asi dovolili po úklidu ještě chtít něco, na co jsme měli nárok. Upozorňuji, že jsme večeři měli od recepční na tuto hodinu domluvenou a nikdo nás neupozornil, že se bude v tu dobu co budeme chtít večeřet uklízet. Od výletu kam obětujete 9ti hodinovou cestu tam a zpět, očekávám absolutně něco jiného. Pro takový přístup bych nejela ani do Prahy, natož do Polska. Voucher v hodnotě 5890,- a nafta za cestu 4500,- za takový přístup jsou vyhozené peníze.


Produkt

Romantický pobyt v polském Řešově s neomezeným wellness, snídaní a romantickou večeří (kód pro uplatnění 1046-5406-90D-551


Požadované řešení

Žádáme celkovou finanční náhradu, nebo náhradu ve stejné cenové relaci v oblasti ČR a minimálně polovinu finanční náhrady za dopravu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2021 15:52, před 2 měsíci

V případě, že je služba zakoupena přes slevový portál, je zásadní s kým spotřebitel uzavřel smlouvu. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek.

Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud nemůže poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by tak měla možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud se spotřebitelka rozhodla čerpat služby ve snížené kvalitě, měla by při reklamaci služeb nárok na přiměřenou slevu z ceny.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2021 13:34, před 2 měsíci

Dobrý den, paní Junková,
mrzí mě, že při využití voucheru došlo k nepříjemnostem. Jakožto zprostředkovatel bohužel nemůžeme celou situaci řešit jako reklamaci, určitě se vám ale pokusíme pomoci. O celé situaci jsme se dozvěděli až zde z vaší recenze. Kupujícího voucheru tedy budeme kontaktovat a pokusíme se společně najít cestu, jak vám nepříjemný zážitek vykompenzovat. Pokud byste si přála uplatnit klasickou reklamaci, obraťte se prosím přímo na hotel.
Děkuji a věřím, že společně najdeme řešení.
Hezký den, Lucie Zíková, Slevomat.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2021 13:50, před 29 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.