| Počet nahlášených stížností: | 37 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
80%
20%
Dne 23.08.2021 mi byl doručen balíček (do schránky na dopisy) se zbožím, které jsem si neobjednal. Je tam přiložená faktura č. 71248855753 na 99,-.
Zboží nechci. Prosím o zrušení faktury a informaci co se zbožím.
přišly mi dvoje kalhoty SECRET XXL
zrušení faktury, vyzvednutí zboží, zrušení mého účtu u vás (71296604441)které jsem si nezaložil, informace jak se mohlo stát, že zboží bylo odesláno
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Objednávku na jméno Radek Šťastný obdržela společnost Courlux prostřednictvím webových stránek firmy Courlux: www.courlux.com, včetně adresy, e-mailu a telefonního čísla, a to dne 3. 8. 2021. Firma Courlux má k dispozici IP adresu, ze které byla tato objednávka na dámské spodní prádlo Evita odeslána.
Na základě této objednávky a odsouhlasených Obchodních podmínek bylo na e-mailovou adresu pana Šťastného odesláno Potvrzení objednávky znovu se všemi detaily, kde bylo jasně uvedeno, že úvodní zásilka obsahuje 2 kusy dámských, klasických kalhotek značky Evita. Za tuto úvodní zásilku se platí pouze poštovné a balné ve výši 99,- Kč. Dále pak jsou zákazníkům zasílány zásilky se 3 kusy kalhotek, pravidelně podle předem stanoveného intervalu, který je standardně nastaven na 4 měsíce, je ovšem možné ho změnit podle potřeb zákazníka, nebo také zasílání kdykoliv zcela ukončit. Toto písemné potvrzení objednávky zasílá firma Courlux všem novým zákazníkům proto, aby nedošlo k nedorozumění, a pokud byla objednávka na internetu provedena omylem, aby měl zákazník možnost ji kompletně stornovat ještě před odesláním zboží. Dále je celý systém pravidelných dodávek srozumitelně popsán v Podmínkách objednávky, které musí zákazník odsouhlasit, aby mohla být jeho objednávka vůbec odeslána a u firmy Courlux zaregistrována.
Dle této objednávky byla na adresu pana Šťastného odeslána pouze úvodní zásilka s dámským spodním prádlem značky Evita, dne 11. 8. 2021, č. faktury: 71248855753, datum splatnosti: 22. 9. 2021.
V případě, že zákazník nemá zájem o další dodávky produktů od firmy Courlux, je potřeba kontaktovat zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux, a to telefonicky, e-mailem, dopisem nebo přes webové stránky firmy. Vzhledem k tomu, jak snadné je kontaktovat náš zákaznický servis, je ukončení zasílání jakýchkoliv produktů otázkou několika minut. Zásilku včetně faktury lze zaslat zpět na adresu zákaznického servisu v ČR, která je uvedená na přiložené faktuře, a to jako obyčejnou nebo doporučenou, nikoliv však na dobírku.
Potvrzujeme, že zasílání výrobků značky Evita, na adresu pana Radka Šťastného, pod zákaznickým číslem 71296604441, bylo ukončeno a zrušeno dne 24. 8. 2021.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Vyjádření dTestu
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.