Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#52397Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2021, před 3 lety

Jiří Koleček

Znění stížnosti

20.6.2021 objednána židle na eshopu JENA-nábytek, s.r.o, zboží uvedeno skladem, vybral jsem dopravu a zaplatil
24.6.2021 potvrzení zaplacení zboží z OKAY s.r.o.

Dva měsíce marně čekám buď na zboží nebo vrácení peněz, proběhlo z mé strany několik urgencí - ze strany OKAY s.r.o. vždy jen ujištění, že zboží brzy doručí.

To se zatím nestalo, myslím, že dva měsíce je dost dlouhá doba, aby se věc dala do pořádku cestou dohody.
Doufám, ře se touto cestou domohu svých práv a OKAY s.r.o. splní své závazky.


Produkt

Barová židle H-48 (bílá/chrom) × 1 Bílá, zaplacená cena 1 249 Kč


Požadované řešení

Předpokládám okamžité vrácení zaplacené částky nebo dodání zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému