Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
minulý rok jsem si zřídil pevný internet DSL u firmy Nordic Telecom, s.r.o. V lednu 2021 jsem se rozhodl přejít z jejich DSL internetu na 5G internet, tedy jsem telefonicky zažádal o přechod v rámci jedné společnosti na jinou službu (5G) a zrušení té stávající (DSL).
Ke konci srpna mi přišel email o blokaci služby 5G pro neplacení.
Na to jsem začal vše řešit s podporou Nordic Telecomu a zjistil jsem, že služba DSL, kterou jsem měl úplně původně, nebyla zrušena dle domluvy.
Kontaktoval jsem oddělení reklamací ohledně reklamace vyúčtování, které částečně vyřídilo můj požadavek a stornovali poslední 3 faktury. Jenže i kdyby při přechodu bylo přechodné období/výpovědní lhůta 1 měsíc, uhradil jsem 6 faktur a ne 3.
Kontaktoval jsem Ombudsmanku, která mi po hodině odepsala, že po jejím důkladném prošetření došla k závěru, že nemám nárok a že mohu být vůbec rád za 3 stornované faktury.
Zároveň mi bylo telefonicky odmítnuto získat nahrávky z našich hovorů z ledna.
DSL + 5G Internet
Řádná refundace všech uhrazených faktur za službu, která měla být zrušena při přechodu na službu jinou
|
Tweet |