Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#52465Podezření na bezdůvodné obohacování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2021, před 3 lety

Jan Tyle

Znění stížnosti

Dobrý den,

minulý rok jsem si zřídil pevný internet DSL u firmy Nordic Telecom, s.r.o. V lednu 2021 jsem se rozhodl přejít z jejich DSL internetu na 5G internet, tedy jsem telefonicky zažádal o přechod v rámci jedné společnosti na jinou službu (5G) a zrušení té stávající (DSL).

Ke konci srpna mi přišel email o blokaci služby 5G pro neplacení.

Na to jsem začal vše řešit s podporou Nordic Telecomu a zjistil jsem, že služba DSL, kterou jsem měl úplně původně, nebyla zrušena dle domluvy.

Kontaktoval jsem oddělení reklamací ohledně reklamace vyúčtování, které částečně vyřídilo můj požadavek a stornovali poslední 3 faktury. Jenže i kdyby při přechodu bylo přechodné období/výpovědní lhůta 1 měsíc, uhradil jsem 6 faktur a ne 3.

Kontaktoval jsem Ombudsmanku, která mi po hodině odepsala, že po jejím důkladném prošetření došla k závěru, že nemám nárok a že mohu být vůbec rád za 3 stornované faktury.

Zároveň mi bylo telefonicky odmítnuto získat nahrávky z našich hovorů z ledna.


Produkt

DSL + 5G Internet


Požadované řešení

Řádná refundace všech uhrazených faktur za službu, která měla být zrušena při přechodu na službu jinou


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému