| Počet nahlášených stížností: | 280 |
| Z toho za letošní rok: | 26 |
| Stále v řešení: | 9 |
50%
50%
Dne 12.11.2014 jsem dala telefon do pražské prodejny Datart, kde jsem ho i kupovala, již ke 4. reklamaci (2x uznaná, ale různé důvody, třetí zamítnutá) telefon Samsung Galaxy ACE 2, který neustále zamrzal i při psaní obyčejné SMS, volání, uprostřed hovoru přestala být slyšet protistrana či naopak, ztráta signálu a nemožnost se z telefonu dovolat a to na místech, kde signál je, navíc přístroj ukazoval kvalitní signál. Vše bylo popsáno několikrát v reklamačních protokolech. Nyní je již 14. 12. 2014 a z Datartu se mi nikdo ohledně zamítnutí či nezamítnutí čtvrté reklamace neozval. K první reklamaci jsem dala telefon už v květnu, kdy už jsem problémy s telefonem přestala tolerovat a ani po půl roce, když už mi skončí záruka, jsem se opravy ani vrácení peněz nedočkala. Je možné tedy žádat odstoupení od smlouvy pro překročení lhůty 30 kalendářních dnů k vyřízení reklamace, případně co dělat, aby společnost reklamaci uznala? Závady které uvádím se nedějí jen mě, ale i několika mým známým, kteří se potýkají se stejnými problémy, jak je tedy možné, že se v servisu neprojeví?
Samsung Galaxy Ace 2
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz za zakoupené zboží, případně záruční oprava, která nepovede k opětnovné reklamaci zařízení.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající nedodrží zákonem stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Dle § 19 odtst. 3 zákona o ochraně spotřebitele musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Vyjádření dTestu
Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.