| Počet nahlášených stížností: | 22 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
100%
0%
Dobrý den,
Na mobilu číslo (kolonka osobní údaje) se mi objevila hláška, že je mobil zpomalován - Vyčisti 120098
Zastavit spam. A reklamy
Po odkliknutí mi přišla SMS z tel. čísla 90309099 zpráva :
Vaše platba byla přijata. Své přihlašovací ůdaje naleznete zde :
https://silentium.app/thankyou-cz.php?tid=90309CZS1631429457554
Na tuto zprávu jsem již nereagoval a proto Vám píši Tuto stížnost.
Dík Jan Sedláček
odstranění těchto praktik a případné navrácení peněz
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.