Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52646Nevpustení na letadlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2021, před 3 lety

Natalia Snobl

Znění stížnosti

Dobrý den
Zakoupila sem letenky s ČSA na 8.9 2021 pro sebe Natalia Šnobl a moji dcéru Polinu Semenovu na OK895 s odletem ve 14:50 z Moscow sheremetyevo letište. Čekali sme na letišti od osmi Rana kdy sme přileteli do Moskvi s Omsk. Byli sme jedni s prvních když se začala registrace na zavazadla kde přišlo k prvnímu spoždení z důvodu že vaše pracovnice nemohla najít potvrzení v počitači o zaplacených zavazadel a vymahala znovu zaplatit za zavazadlo. Tam sme strávili asi 40 minut než to konečne našla.po tady tomhle zdrženi se postopili prohlídku kde znovu kvůli neschopnostì zaměstnanců letište sme stratili dalších 40 minut kde sem naznačovala že se musíme dostavit k letadlu ale neuspešne. Pro propušteni s kontroly sme s dcérou běželi k letadlu kde vaše pracovnice nám oznámila že sme změškali let a všechno nám propadlo a že nás nepustí do letadla.až po 10 minútovej debate zavolala aby vybrali name kufry z letadla. Servant tyhle osoby bylo absordní. Kvůli něčemu co nebylo zapřičinené naší vynou sme museli strávit čas v Moskvě do druhého dne kdy sem musela opět letenky a zavazadla tento krát s Aeroflotem co mně stale hodne peněz .
Jsem dlouho létajíci osoba ale s takovým přistupem k cestujícim sem se ješte nezetkala. Proto vyžaduji od vás aby nám byli vráceny peníze za letenky a za zaplacené zavazadla. S pozdravem děkuji a očekávam spravedlivého řešení
Natalia Snobl


Požadované řešení

Návrat všech mojich finančních strát. A zaučení techto zaměstnancū jak zacházet a hlavne jednat ze platícimi cestujícimi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému