| Počet nahlášených stížností: | 33 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
byl jsem kontaktován výše zmíněnou společností, a vyzván k zaplacení jakési faktury. Prozatím jsem s nimi nevstoupil do kontaktu a chtěl bych Vás poprosit o radu či pomoc, jak mám postupovat.
V minulosti jsem se několikrát stěhoval, nevím tedy jakého odběrného místa by se mohla faktura týkat.
Poradíte?
Děkuji
Neplatit něco, co jsem nechtěl.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Vzhledem k tomu, že spotřebitel neví, čeho se faktura týká, doporučujeme kontaktovat společnost, která má povinnost spotřebiteli sdělit důvod této faktury.
Společnost České úspory s.r.o. se zabývá zprostředkováváním energetických služeb, přičemž často využívá plných mocí. V případě, že takovou plnou moc spotřebitel podepsal, může plnou moc vůči zprostředkovateli odvolat.
Více k problematice energetických aukcí můžete zjistit zde https://www.dtest.cz/clanek-6900/spolecnosti-slibujici-energeticke-aukce-obchazeji-zakon.
Pro úplnost uvádíme, že dozorovou činnost a mimosoudní řešení sporů vykonává Česká obchodní inspekce u zprostředkovatelů a Energetický regulační úřad u držitelů licence u dodavatelů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.