Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.7. t.r. jsem zakoupila voucher ve výši 490,-kč. Po upozornění, že pro vykonání zákroku potřebuji 10 ks, jsem následující den požádala o storno a vrácení částky na můj účet. Dne 21. 7. jsem obdržela email se sdělením, že fin. částka mi bude vrácena nejpozději do 30 pracovních dnů.
5. září jsem urgovala, že stále mi částka 490,-kč nebyla vrácena. Hned následující den paní Kateřina P. - vedoucí zákaznického servisu, se omlouvala za vzniklé potíže a ujistila mne, že se mohu spolehnout na na připsání peněz na můj účet v nejbližších dnech.
Dnes je 17.9., ale finanční částka mi stále nebyla vrácena.
Vrácení částky 490,-kč na můj účet i s úroky.
|
Tweet |