Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:538
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:38
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#52724Zaslané špatné vstupenky - Kabát Třebíč 13.11.2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2021, před rokem

Jana Vystrčilová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 18.9. jsem si objednala dvě vstupenky na Kabáty v Třebíči. Hned druhý den mi přišly vstupenky mailem, který potvrzuje objednané datum vstupenek, ale přitom na vytištěných vstupenkách je napsáno: Turné 2022. Přesunuto, nový termín říjen-listopad 2022.
Přitom na internetu jsou pořád vstupenky k mání.
"Přesunuté" vstupenky navíc mají hodnotu 550Kč, což je třetinová toho, co jsem poslala za správné vstupenky.
Myslela jsem si, že to vyřeším jedním telefonátem, ale nemohu najít žádné kontakty, kam se obrátit napřímo.


Produkt

vstupenka číslo: 459370 a 459370 - Kabát turné 2022, Třebíč


Požadované řešení

Zaslání správných vstupenek ve správné hodnotě a termínu = 13.11.2021, Třebíč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2021 14:32, před rokem

Společnost viagogo AG dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí.

Pokud spotřebitel zaplatil třetí osobě skrze společnost viagogo AG kupní cenu za vstupenky, je tato třetí osoba povinna tyto vstupenky v souladu se smluvním ujednáním dodat, anebo spotřebiteli vrátit peníze. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Společnost viagogo AG (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek, které si spotřebitel zakoupil. Pokud osoba, která vstupenku prodává, dodá jiné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Spotřebitel rovněž může zvážit kontaktování advokáta, který by danou smlouvu a celý případ detailně prostudoval a rozhodl se spolu se spotřebitelem o dalším postupu. Seznam advokátů dostupný např. z https://www.dtest.cz/advokati.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 10:33, před rokem

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 16:53, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.