Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52848Nekopletni dodavka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2021, před 3 lety

Lucie Ilcikova

Znění stížnosti

Dne 06.08.2021 mi byla dorucena nekopletni zasilka.Jedna se o postel Zofie Post.160x200,matrace,UP.Objednana u spolecnosti OKAY.V den doruceni mi kuryr oznamil ze se cela zasilka nevesla na auto a ze mi bude dorucena pozdeji.Ve sve naivite jsem na miste zaplatila celou castku.Dnes po temer dvou mesicich urgenci jak u spolecnosti OKAY tak u vasi spolecnosti mi stale chybi dil manzelske postele vcetne cela. Zadam o urgentni vyrizeni problemu.S pozdravem Ilcikova


Požadované řešení

Urgentni reseni!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému