Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:131
Z toho za letošní rok:105
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52897Objednáno zaplaceno nedodáno

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2021, před 2 měsíci

David Krmela

Znění stížnosti

Objednal jsem si Tradiční čínskou čajovou sadu - 4 ks - S3 za 587 Kč. Objednávka byla z webových stránek www.mellon.cz . Objednávku jsem uhradil. Poté mi přišel email že je objednávka uhrazena a objednávka odeslaná. Objednávka je z 15. 9. 2021, 11:56 . Objednávku číslo 1099877 ani po 2 týdnech nemám. Psal jsem 3 emaily na info@mellon.cz dle webových stránek v různém časovém rozpětí abych dal šanci na vyřešení situace a na žádný email jsem nedostal odpověď.


Požadované řešení

Žádám o vrácení částky zpět na účet nebo o urychlené vyřešení situace a dodání objednaného a zaplaceného zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 08:59, před 2 měsíci

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.