| Počet nahlášených stížností: | 22 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
100%
0%
V naší faktuře z Vodafone bylo neoprávněně ztaženo Kč 99,60 jako prémiová služba. Nic jsme si neobjednali. Přišla nám SMS z prvního uvedeného tele-
fonního čísla, že naše platba byla přijata. Z druhého - zastavit spam a reklamy.Obě čísla zablokovaná. Požadujeme vysvětlení a vrácení Kč.
Prémium SMS-objednací SMS a prémiové služby
Omluva a především vrácení Kč 99,60. Zjistili jsme, že je nás takových víc.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.